Etický kodex

V  provozovně udržuji pořádek a dodržuji komunální, pracovní a osobní hygienu ve vlastním zájmu podle platných hygienických předpisů.

Absolvovala jsem zákonem požadované vzdělání pro služby, které nabízím. Tím jako majitelka zaručuji svým klientům odvedení co nejlepších služeb.

Nabízím konzultaci o provedení služby předem, během provádění služby a také po provedení služby.

Dbám na dodržování odpovídajících technologických postupů ke spokojenosti klientů.

Své profesní zkušenosti stále rozvíjím svou účastí na školeních a seminářích. Se zájmem sleduji rozvoj a vývoj oborů péče o tělo na kosmetických výstavách.

Před zaplacením za provedenou službu očekávám zhodnocení každé odvedené práce klientkou, abychom mohli případné nedostatky odstranit nebo vysvětlit ihned a nedošlo později ke zbytečnému nedorozumění.

V případě jakýchkoli provozních závad bránících mi ve výkonu služby volám svým objednaným klientkám a snažím se s nimi najít nejbližší možný náhradní termín.

Své klientky prosím, aby:

  • si nechali poradit, která technologie, postup služby je pro ně nejvhodnější
  • dbali rad, pokynů a upozornění při běžné práci
  • vypínali své mobilní telefony ve studiu (při modeláži nehtů, vyndávat ruce z UV záření během polymerizace může mít za následek špatnou přilnavost nebo nedostatečné vytvrzení hmoty)

 

Milý klienti buďte prosím dochvilní.

Klidně telefonicky oznamte jakékoli zdržení – budu vědět, že jste na svůj dohodnutý termín nezapomněli.

Když jste nemocní – buďte ohleduplní ke mně i ke svému okolí a nerozšiřujte bacily, přeobjednám Vás. Např. u modeláže nehtů by provedené doplnění nemuselo dobře přilnout a Vy si budete myslet, že jsem svou práci neodvedla zodpovědně. Nehty v tomto případě stačí zkrátit pilníkem a přijít až budete fit.

 

Objednávejte se na následující péči hned při první návštěvě. Samozřejmě pokud jste byli spokojeni a potom vždy při další návštěvě studia. Nestane se Vám, že by se na Vás nenašel čas v mém diáři.

Děkuji za pochopení a těším se na Vás.